 |
www.bronowiceresidence.fora.pl Wszystko co dotyczy inwestycji Bronowice Residence przy ulicy Chełmońskiego w Krakowie (deweloper Atal)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin_bor
Forumowy Senior
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:15, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jaką macie wysokość mieszkania na parterze? od podłogi do sufitu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rammi
Sympatyk Forum
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:31, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Trzeba walczyć o lepszego zarządcę choćby dlatego żeby ten ich ISTS wykopać. Firma rzeczywiście oferuje nam cenę wyższą niż ma reszta Krakowa. Dodatkowo np. za 150 Mbit zapłacimy 120zł w ISTS a w UPC za 250 Mbit zapłacimy 90zł (oferta dla nowych klientów) - to wszystko na 2 lata.
Może by @alina mogła coś podpowiedzieć mianowicie co dokładnie można by było zrobić żeby UPC się nami zainteresowało zanim wszyscy podpiszą umowę z tym ISTS?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rammi dnia Śro 22:50, 16 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asia_148
Sympatyk Forum
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:17, 22 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi o garaż to podobno każdy kto ma miejsce postyojowe w garażu podziemnym płaci tyle samo...mianowicie całą powierzchnie garazu podzielili na ilość miejsc i tak im wyszło 31m na głowę i nie wazne jakiej wielkosci miejsce kupiłes...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
latarzysko
Forumowy Senior
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: III ETAP
|
Wysłany: Śro 7:30, 23 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Czy to normalne ze nie dostalam jeszcze rozliczenia z NCC ? mieszkanie odebralam 4 czerwca. . mieszkam obecnie pod adresem ktory dalam atalowi dodatkowo po odbiorze mieszkania wyslalam NCC ankiete z nowym adresem korespondencyjnym i na żaden z tych adresow rozliczenie mi nie przyszlo. Isc w tej sprawie do atala czy się nie przejmować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubek1989
Forumowicz
Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:50, 23 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mieszkanie odebralam juz w maju i również nie dostalam żadnego rozliczneia. Pisałam już 2 maile do ncc w tej sprawie, oczywiscie brak odpowiedzi.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek_
Sympatyk Forum
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:21, 23 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
odebraliśmy na początku czerwca, dalej cisza. Wysłałem maile, mam potwierdzenie ich odczytania.... więc luzik, jak im się nie spieszy, to nam również nie musi się spieszyć do płacenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emilka1
Forumowicz
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:05, 23 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
kubek1989 napisał: | Ja mieszkanie odebralam juz w maju i również nie dostalam żadnego rozliczneia. Pisałam już 2 maile do ncc w tej sprawie, oczywiscie brak odpowiedzi..... |
Ja też odebrałam mieszkanie w maju i też musiałam poczekać trochę na odpowiedź. Oni wysyłają faktury na adres jaki się podało w Atalu jako adres do korespondencji. Dopiero jak się uzupełni ankietę od nich to zmieniają adres do korespondencji. Zostawiłam tą ankietę w Atalu(Pani z NCC tak mi poradziła) i NCC miało sobie odebrać(mam nadzieję, że odebrali). Dzwoniłam tam sporo razy, pisałam meile, ale różnie bywało z tym kotaktem. Na początku lipca obiecali mi wysłać faktury meilem. Oczywiście poźniej nie dostałam tych faktur i nie mogłam się z nimi skontaktować. Dopiero jak wysłałam meila i dałam w DW adres ogólny do NCC [link widoczny dla zalogowanych], to wtedy od razu wysłali mi te faktury. Ogólnie NCC w Karkowie działa strasznie słabo i opieszale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mag19
Sympatyk Forum
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:19, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
my odbieraliśmy mieszkanie 25.06, rozliczenie za czynsz do nas już doszło, jednak nie na adres który podaliśmy w ankiecie jako korespondencyjny a na adres który podawaliśmy Atalowi jako korespondencyjny przy okazji podpisywania aktu notarialnego..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tosia1886
Sympatyk Forum
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:19, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Odwołując się do wiadomości powyżej;
Dnia 4.06 odebrałam mieszkanie i do tej pory nie otrzymałam żadnego rozliczenia. Dzwoniąc do Pani Zarządcy usłyszałam że nie został jej dostarczony z biura sprzedaży protokół odbioru z związku z powyższym nie może mi wystawić rachunku za czynsz. Czekam nadal i powoli tracę cierpliwość... Dodam także iż do tej pory nie zostały usunięte usterki które uniemożliwiają mi wprowadzenie się do mieszkania (mieszkanie z opcją wykończenia) które zgłosiłam z dniem odbioru mieszkania. Mija kolejny miesiąc a ja nie mogę się wprowadzić, ale rachunek zapewne otrzymam od razu za dwa miesiące. Jakiś obłęd... Czy ktoś z Państwa miał podobną sytuację i można się w jakiś sposób odwołać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
borkowski
Forumowicz
Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:46, 30 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Tosia,
jak najbardziej nie jesteś zobowiązana do ponoszenia kosztów utrzymania mieszkania, dla którego odbiór nie został przez Ciebie dokonany.
Odnośnie reszty kwestii - zawsze są możliwości, kwestia odpowiedniego podejścia do Atala oraz argumentacji. Poproś ich o przedstawienia potwierdzenia na piśmie od firmy dostarczających, iż nie byli/ nie są w stanie dostarczyć danych elementów w terminie. Przy czym odniesienie musi być do daty, w której miał być dokonany odbiór mieszkania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tosia1886
Sympatyk Forum
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:43, 30 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Czy nie orientujesz się może do kogo konkretnie mogę się zwrócić aby zażądać w/w potwierdzenie?
Pan z którym miałam odbiór na każde pytanie z mojej strony odpowiada ze był tylko na zastępstwie gdyż pracuje na innej inwestycji i obarcza winą producenta u którego zamawiają wszystkie rzeczy, następnie Panią z biura wykończeń która jest odpowiedzialna za składanie owych zamówień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
borkowski
Forumowicz
Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:45, 30 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Tosia,
w sytuacji jak Twoja posługuj się oficjalnymi pismami, które mają obowiązek potwierdzić pieczątką z datą wpływu pisma.
Skoro ich polityka nastawienia na konsumenta objawia się w tym, iż olewają większość spraw, trzeba się posiłkować oficjalną drogą załatwiania takich spraw.
Atak deklaruje swoje nastawienie pro konsumenckie, ale jak większość z nas się przekonała są to puste słowa podparte jedynie tym co wychodzi z ich gardeł.
Firma nastawiona jest na zysk a nie klientów, stąd tak wiele problemów z takimi sprawami jak odbiory, stan klatek schodowych, nie uruchomione windy, niedostateczne oświetlenie przytoczone przez kogoś w jednym z postów.
A czy w umowie nie są wspomniane odsetki od przekroczenia terminu odbioru? Niech się teraz bronią, że nie było to zależne od nich i przedstawią pismo z datą wpływu zamówienia do producenta i deklaracją producenta/dostawcy odnośnie terminu realizacji.
Życzę powodzenia w rozmowach z nimi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin_bor
Forumowy Senior
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:45, 30 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Tosia a to jakiego typu były to usterki? Bo mówisz że odebrałaś mieszkanie ale ze względu na duze usterki nie wporwadzasz się. No to jak dla mnie nie powinaś odberać mieszkania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tosia1886
Sympatyk Forum
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:46, 30 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Marcinie generalnie wszystkie usterki zajęły kartkę formatu a4. Podpisałam odbiór tylko dlatego że Pan zapewnił mnie że do 30dni wszystkie usterki zostaną usunięte pod czym się podpisałam. To prawda większość została usunięta po wielu awanturach gdyż Panowie robotnicy przychodzili do mieszkania na 10min rozglądając się i wychodząc i tak mijał dzień za dniem, aż wreszcie straciłam cierpliwość i zadzwoniłam do Pana z którym miałam odbiór aby przyszedł ktos kompetentny i przyprowadził Pana który naprawiał wszystkie niedoróbki poprzedników. Czekam do dnia dzisiejszego miedzy innymi na elementy brakujące w łazience, nie ma możliwości wykąpania się gdyż zalewam całą łązienkę oraz myjąc ręce nad umywalką mam powódź w szafce pod umywalką. W związku z powyższym nie podpisałam protokołu odbiorczego który należy podpisać po usunięciu usterek mimo że Pan z odbioru mi go przyniósł do podpisania twierdząc że naprawili "większość" niedoróbek i już tylko czekają aż producent wyśle resztę brakujących elementów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|